MOUSTACHE BEAR
Phantomhive Academy!
Annyeong!
Welcome to my simple triple blog, i`m Fieqa..terima kasih sebab sudi lawat blog saya ^^


Kuma Chingu

My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Fieqa
Help:
Menabung Di Sini


They awesome !

The Liebster Award
Sunday 15 June 2014 | 02:19 | 4 comments


The Liebster Award ditag oleh Yun Sing ..
soalannya berbunyi sebegini .. 
(drum.. huhu)

Satu perkataan menggambrkan hidup korang ?
Student .. 

Perkara yg korang tak suka pasal blog saya ?
apa erk ..? rasanya tak ada ..

KFC atau Mcd ?
saya lebih suka dgn Mcd sbb saya suka makan burger .. hehe

Quote yg korang rasa best ?


Korang mudah menangis tak ?
saya mudah menangis jika berkaitan dgn org yg saya syg .. 

Aktiviti sukan yg digemari ?
softball .. 

Korang dr negeri mana ?
sama dgn Yun Sing .. Pulau Mutiara .. hehe

Seni visual atau muzik ? kenapa ?
Muzik .. bg saya , lebih relaks..

Sekiranya anda berada di suatu kawasan yg pelik , dan seimbas lalu anda spt ternampak seorg yg berlari dan hilang dr pandangan anda. Apakah tindakan anda ?
saya mgkn tergamam buat seketika dan kemudian ... CABUT LARI !! haha

Mimpi plg ngeri yg korang pernah alami ?
mimpi jembalang .. haha

Sekiranya anda diberi pilihan, adakah anda akan memilih kuasa untk melihat perkara yg sudah lalu , kuasa untk melhat perkara yg akan berlaku atau memilih untk tidk mempunyai kuasa ? kenapa ?
saya pilih untk tidak mempunyai kuasa sbb bg saya punya kuasa spt di atas , ada buruk nya .. huhu

p/s: maaf jawab lmbt .. huhu

Labels:



Older Post | Newer Post